Головна відмінна риса
слав'янського "фемінізму" полягає в нахабному і безпрецедентному
застосуванні подвійних стандартів: з одного боку наші феміністки заперечують
"проклятий шовінізм" патріархату, з іншого - мовчазно прагнуть
зберегти ті жіночі привілеї, успадковані від патріархату, які вигідні
слав'янскому бабству.
Двоїстість ставлення до жінки
полягає в її трактуванні, з одного боку, як повноправного громадянина країни, -
це що стосується прав (але не обов'язків!). З іншого - жінки подаються як
"особлива соціальна група", яка чомусь удостоюється особливої уваги
держави і суспільства.
Якщо задати звичайній
слав'янській тітці питання: "А чому жінки не призиваються в армію?",
То вона з імовірністю 99% відповість в такому дусі: "Воювати і служити в
армії - не жіноча справа". Тобто користуватися всіма громадянськими
правами жінка може і повинна як повноправний громадянин, а ось обов'язок нести
- вона відразу "слабка стать".
Саме поняття
"громадянин" має на увазі:
а) рівність всіх громадян між
собою, перед державою і законом;
б) баланс між цивільними правами
і громадськими обов'язками членів суспільства;
Жінки ж зараз, з одного боку,
користуються не тільки всіма громадянськими правами, чого, правда, не скажеш
про обов'язки, а й мають цілий набір додаткових прав. З іншого - вимагають до
себе виняткового, дбайливого ставлення по патріархальним стандартам: "я -
слабка стать", а, отже, в армію призиватися не повинна, на пенсію повинна
виходити на п'ять років раніше за чоловіків, кримінальні покарання треба призначати
набагато м'якше, ніж чоловікам та ін. та ін. Їх винятковість закріплена в масі
законів, пільгів, посібниках, асигнуваннях, послабленнях, державних
здравоохороних програмах та ін.
Питання: "Жінка - це
громадянин, що володіє рівними з чоловіком правами і обов'язками або ж вона -
представниця слабкої статі?" Феміністки, перш за все слав'янські, дуже
бояться цього питання і всіляко ухиляються від відповіді, коли його чують.
(По материалам мережі інтернет)
Немає коментарів:
Дописати коментар